« ZurückDiskussion
V nedohlednu
Pašková | 3.11.2013 16:17:57
Podle mě je příměstská doprava potřebná věc, ale z nadpisu nevyplývá, kdy by ji město chtělo zřídit. Podle mě je to otázka budoucnosti. Takže my skoro důchodci musíme spoléhat na pevné zdraví a dobře vychované děti, které se o nás postarají (nákup, odvoz k lékaři).
Doprava na Větrov
Rodačka | 29.10.2013 17:47:33
Myslím,že příměstská doprava je konečně skvělý nápad ,který už tu měl být dávno ,já teda mluvím za ŠTURSOVU ,Písečnou , Žitavskou a určitě celý Větrov . Tady je všude daleko pro každý rohlík musíme do města, protože tu není ani žádný obchod a když člověk nemá pod sebou auto tak je to docela složité, hlavně proto že je tady už většina lidí co auto nemají a nebo ho už řídit nemohou, ale týká se to i rodin s dětmi.Tak si myslím ,že by se s tím mohlo něco dělat a je to fakt skvělý nápad , ted jde ale o to jestli to nejsou jenom řeči !!!
Příměstská doprava
Pája | 18.10.2013 19:23:45
Dobrý nápad, pokud na to má město finanční prostředky, protože na takové spoje bude určitě muset doplácet. Možná by stačilo na trasy nasadit třeba sedmimístný osobák, na zkoušku. Proč do toho už někdo z dopravců nešel? A nechápu tu linku z Olříše? Co má Frýdlant společného s Oldříší?
|
Příměstská dopravaAnonymous | 23.10.2013 10:01:24
Taky by mě zajímalo co s tímto má společného Oldříš - trochu z ruky od Frýdlantu ne ?? Proč to tadyněkdo z kompetentních nevysvětlí, lidi debatují ale odpovědní mlčí.
Dopravu v určitém režimu určitě, podle mě ne norm. autobusy, jak by se na Údolí asi motali, nějaký mikrobus by to určitě také zvládl
|
senioři
senioři | 16.10.2013 8:50:18
Nejsme nejmladší a na hřbitov dojít nám dělá potíž. Mám tam pohřbené moje dvě děti. Tak bych určitě využila autobus abych mohla zapálit svíčku na hrobech. Každý by uvítal kdo nemá auto sen svezl autobusem .
Doprava na Horní Větrov
Anonymous | 13.10.2013 21:37:29
Myslím, že příměstská doprava je dobrý nápad. Škoda, že už to nefunguje.Stávající autobusová doprava nepokryje potřeby občanů ve vzdálenějších částech města. My z Horního Větrova jsme úplně odřízlí od světa. Sem zajíždí autobus jen 2x denně a ještě tak nevhodně, že lidi z práce ho nestíhají a školáci také ne. Příměstská doprava by pomohla spoustě místním lidem a kdyby se časově přizpůsobila potřebám občanů, byl by autobus vytížený. Škoda, že není anketa udělána jiným způsobem, aby se mohli vyjádřit i občané, kteří nepoužívají počítač.
Doprava do Udolí
jorga | 12.10.2013 18:19:13
Každý den,když odcházíme do práce,myslím na to jak dojel autobusem do školy.Zastávka pod Udolím je přímo na hlavní silnice do Habartic,když odpoledne jede domů opět se děsíme,zda ho při vystupování z autobusu opět do hlavní silnice někdo nesrazil nebo nenaložil a neodvezl.Byla bych vděčná,kdyby aspoň 2krát denně projel Udolím autobus a nejen já.Děkuji.Luňáčková
|
Doprava do UdolíMarie Severýnová | 17.10.2013 20:38:35
jorga:Připojuji souhlas s tímto názorem. Auta po hlavní silnici kolem zastávky jezdí jako po dálnici.
|
Potřebuje.
Tentamten | 12.10.2013 11:54:33
Co ještě chybí? Debata.Je fakt, že v diskuzích lidi většinou jen kritizují,jsou sprostí a do všeho tahají politiku. Věřím, že když lidi budou číst o svém městě,že když budou moci napsat svůj názor,že mu i pomůžou.
Okolní obce - špatné spojení
michaela | 9.10.2013 14:30:30
Dobré by bylo zamyslet se i na řešení dopravy do okolních obcí. Spojení je velmi špatné. Třeba do Kunratic se ve všední den dostanete z Frýdlantu nejdéle v 18:09, to nemluvím o víkendech! Ostatní obce na to jsou jistě podobně (i když toto téma je na řešení starostů obcí). Pak bych řešila PHD. Trasa do nemocnice by byla jistě vítána. Stačilo by zřídit minibusy.
|
Okolní obce - špatné spojeníAnonymous | 10.10.2013 8:10:19
michaela:
Plně s Vámi souhlasím, jenže to není tak zcela pravda, že je to na starostech. Dopravní společnost pravidelně provádí úpravu jízdích řádů, obce dostanou čas a prostor k vyjádření a připomínkám, to je pravda, jenže na tyto připomínky se moc nekouká, vše se řídí požadavky firem např. v průmyslové zóně v Liberci, požadavku dopravy pracovníku na směnu a ostatní jde stranou,když pak jede dítě ze školy cestuje v přeplněném autobuse plném většinou polských občanů u nás pracujících. Na připomínky obyčejných cestujících teda ažtak moc nezáleží...........
|
Doprava
Anonymous | 7.10.2013 21:19:06
Proč by starosta pro pár lidí, kteří nemají auto, zřizoval příměstskou dopravu??? Nezbláznil se??? Zrovna tak jako například s městským koupalištěm???
|
DopravaAnonymous | 9.10.2013 9:01:22
Anonymous:
Tak v tomto s Vámi plně souhlasím, kdopak dneska vlastní pozemky bývalého koupaliště...????
|
| |
DopravaLucie Winklerová | 14.10.2013 19:45:24
Anonymous: pozemky vlastní město, stačí s epodívat do online katastru. Nechápu souvislost s probíraným tématem...
|
| |
DopravaAnonymous | 30.10.2013 12:42:02
Anonymous:Tak hlavně že máme umělku,za 2 hodiny půjčeni jsem dal 2000 kc,a deti si nemaj kde hrát,tak proč ne příměstskou dopravu,to by bylo aspon neco pro lidi.
|
|
DopravaAnonymous | 30.10.2013 12:39:04
Anonymous:jo to se to nekomu keca kdyj bydli v centru
|
Nemocnice
Anonymous | 7.10.2013 15:28:01
Nápad je to určitě dobrý a pomohlo by to mnoha lidem, ať už starším, či mladým nebo invalidům, ale nestálo by za to zahrnout do tras i nemocnici (nebo jen špatně chápu systém tras?) Přeci jen, do nemocnice to i z centra pro staršího člověka či někoho s postižením to může být opravdu náročná a nepříjemná cesta.
Ještě, než tu někdo začne argumentovat tím, že nahoru jezdí autobusy na Habartice (atd.), tak přeci jen ty nejezdí také moc často a linky přes den bývají plné studentů/lidí dojíždějících do zaměstnání.
vyzkoušejme to
Lucie Winklerová | 7.10.2013 10:59:14
Je to výborný nápad, stačila by zatím nějaká zkušební doba, v jaké míře bude služba využívaná. U výsledků ankety je potřeba brát v potaz to, že senioři obvykle na online ankety neodpovídají. Ale u nás na kopci pod hřbitovem je jich hafo. Pravidelně se plouží s těžkými nákupními taškami do kopce. Určitě by jim nějaký spoj do města prospěl.
Dobrá zpráva
Zuzka | 5.10.2013 20:27:50
Bydlím v lokalitě Údolí a moc bych přivítala, kdyby se to povedlo. Za pár let budou moje děti školou povinné a budu mít víc klid, když budu vědět, že je domů přiveze autobus, než abych se strachovala, že je nějaký úchyl přepadne např. kolem hřbitova. Anonymous asi bydlí ve městě a má to všude kousek, když má tak ráznou odpověď. Samozřejmě každý máme právo na vlastní názor. Můj názor je k této otázce zcela pozitivní. Moc držím palce, ať se to podaří.
|
Dobrá zprávaAnonymous | 6.10.2013 15:41:53
Zuzka:
Ne nebydlím ve městě a nemám to všude kousek, jen mě život naučil ne- věřit slibům, a navíc si myslím,že si to Frýdlant nemůže dovolit a to vzhledem k tomu,že osídlenost v daných lokalitách není bohužel velká, oceňuji to jako dobrou věc pro občany, ale nevěřím slibům, proč to jisté pány nenapadlo dříve...???
|
| |
Dobrá zprávaLucie Winklerová | 14.10.2013 19:48:27
Anonymous: podle mých informací se ta trasa přes Údolí zvažuje už minimálně 2 roky. Možná realizaci pomůže fakt, že se město snaží prodat některé stavební pozemky na Větrově :)) každopádně zajištěním dostupnosti se lokality jako Údolí a Větrov stávají rázem zajímavější. My sami jsme tam nešli právě z toho důvodu, že bychom museli mít 2 auta a dělat taxikáře... a že tam bydlí málo lidí? to už dávno není pravda.
|
|
Dobrá zprávaPetra | 24.10.2013 20:18:59
Zuzka:
Určitě s vámi souhlasím. Pokud vše dobře dopadne, plánujeme se zabydlet v Údolí. Příměstkou dopravu určitě s radostí přivítáme! Obzvlášť pro děti, kterým nebudeme muset dělat taxi a do školy a na kroužky je budeme moci poslat autobusem. Ne vždy to člověk stíhá :/
Stejně tak pro seniory bude příměstská doprava určitě PLUS.
|
doprava
frydlantak | 4.10.2013 15:44:14
Ja myslim dobrej napad pro starsi lidi je to prinos,aby se dostaly do mesta atd.drzim palce aby se to stalo a ne jak pise jiny tazatel blizi se volby s pozdravem
doprava
Anonymous | 4.10.2013 9:32:03
Blíží se komunální volby ( příští rok) tak se zase začíná slibovat co ?? Podle mě je to nesmysl něco takového zřizovat
|
dopravaBabča | 4.10.2013 12:57:45
Anonymous:Když jdu na hřbitov, mám pocit,že příště mě tam přiveze už pohřebák...
|
| |
dopravalenochod | 1.11.2013 13:46:33
Babča:
Osobně si myslím, že Frýdlant příměstskou dopravu nepotřebuje. Když dojdou důchodci do Penny (a že jich tam dneska ráno bylo!), tak proč by nedošli kamkoliv jinam!
|
| | |
dopravaMarie Severýnová | 1.11.2013 14:56:51
lenochod: a máte spočítáno, kolik jich tam přesně bylo a z jaké lokality který důchodce dorazil?? Velmi jednoduchý názor.
|
| | | |
dopravalenochod | 1.11.2013 19:17:37
Marie Severýnová:
Paní Severýnová,ne, nepotřebuju je mít spočítané a nepotřebuju vědět, z jaké lokality jsou. Jen tím chci říct, že je velká část důchodců je velice vitální a velká část jezdí v dnešní době vlastními vozy nebo mají příbuzné, kteří je svezou. Frýdlant na příměstskou dopravu podle mě zbytečné peníze nemá. Pokud někdo pojede z Údolí do centra pro větší nákup, myslíte, že pojede autobusem nebo si zajede vozem až k obchodu? A dovedete si představit, jak se autobus vytáčí v Údolí nebo ve Větrově. Vždyť se tam mají problém vyhnout osobáky. A co teprve v zimě. Možná by bylo dobré, aby ten, kdo s tím nápadem přišel, napsal jasně své představy, protože takhle tady diskutujeme zbytečně.
|
| | | | |
dopravaMarie Severýnová | 2.11.2013 20:57:24
lenochod: Pane "lenochode", co je opravdu zbytečné, jsou příspěvky lidí, kteří si ani nepřečtou, co již prodiskutováno bylo. Např. to, že by jezdil jen minibus. Také to, že se doprava netýká jen důchodců, ale také školních dětí. Já si myslím, že by to eventuelně byly peníze vynaložené účelně a přímo pro lidi. Otázka je, zda se Vás tato diskuze vůbec týká. Někdy ikdyž něco neprotřebuju přímo já, tak můžu chápat, že to někdo jiný potřebuje. Stačí rozšířit si obzor.
|
| | | | | |
dopravaFrek | 3.11.2013 8:56:11
Marie Severýnová:
Neskrývejte svou lenost za důchodce a děti. Autobus nebude jezdit zadarmo a důchodci obrací každou korunu, už vidím ty vytížené spoje.
|
| | | | | | |
dopravaMarie Severýnová | 3.11.2013 11:32:29
Frek: Co si to vůbec dovolujete, psát mi, že skrývám "svou lenost". Přečtěte si raději diskuzi výše a ušetřete nás nesmyslnými příspěvky.
|
| | | | | | | |
dopravaMarie Severýnová | 3.11.2013 11:34:24
pardon, nesmyslných příspěvků
|
|
dopravaAnonymous | 29.10.2013 13:47:03
Anonymous:Panebože de vidět že si vše spojuje te s volbami,ale netočí se vše kolem voleb ,,prober te se ´´
|