« ZpětDiskuze
Kdo souhlasí ať před radnicí zatroubí
Anonymous | 4.11.2008 14:08:29
Jen se nebojte pan doktor Zverka to s panem Dočekalem všechno zkoupí a parkovný nám nasaděj tak vysoký, že parkovat u Arnoltic bude luxus a za odměnu vám rozbijou okna, vemou autorádio, odšroubujou kola a projistotu vycucnou i nádrž.Na radnici je sice pan starosta s svími kunpány, ale to jsou stejně jen loutky a člověk když zaníma jse a něco potřebuje tak stejně nemá šanci pokud nemá peníze.
Starosta může porušovat zákaz vjezdu !!!
Anonymous | 7.9.2008 14:27:05
Dne 1.září jsem projížděl osobním automobilem kolem základní školy purkyňova a vidět jak si pan starosta jede služebním autem do zákazu vjedu.To ale on pravděpodobně může když řídí městkou policii
parkování
Hanz | 3.4.2008 20:54:55
Určitě ten zákaz není zrovna nejlepší nápad, ale jak někteří napsali je opravdu nádherné zde projíždět v největším návalu lidí, kdy se proti vám řítí dva lidé vedle sebe a vůbec je nezajímá, že to je silnice a ne pěší zóna !!! To platí ostatně ve více ulicích. Spíše bych uvítal, kdyby ty městský policajti místo těch přiblblých pokut a hlídání jestli někdo někde neudělal nějaký přestupek se více starali jak lidi chodí po silnici místo chodníku !!!
|
parkovánírealista | 6.4.2008 12:07:49
Hanz: chlape, copak ty vážně věříš tomu, že by se nějakej městkej hlídač hnal do toho že by buzeroval lidi za to že si pletou silnici s pěší zónou a že chodník a přecházení po něm je taky dáno předpisem ? Přeci jen je jednodušší buzerovat majitele řidičáku který někde při parkování skončil jedním kolem na chodníku než tlupu našich negramotů co se tam motaj jako stádo :))) Ber to tak, že rovný a rovnější v tomto platí na 100%. Slasvná městká policie je prostě jen hlídací agentura co honí peníze pro svůj provoz jen a pouze tím že odírá řidiče v tom bordelu co tam je. Jo a co se týká ulice z náměstí na liberec, tak ta část co je obousměrná a parkuje se tam je docela peklo projet s neponičeným autem, protože se tam 2 auta proti sobě vejdou opravdu jen o zrcátka a ten kdo to povolil by si zasloužil leda tak nakopat do .......... je zázrak, že se tam ještě nikdo neroztřískal.
|
placené stání
ferda | 3.4.2008 15:49:45
Centrum je ucpané, to je na to jak je tam řešena dopravní situace asi klasický důsledek postupu času. Lepší to do budoucna nebude, ale co nechápu je to, že třebas nezavedete placené parkovací místa v centru, pár lidí si sice zařve, ale na konci to vyklidí ty co si tam hoděj auto a jdou do práce čímž zaberou jediné slušné fleky pro lidi co si opravdu něco chtějí koupit a nechtějí to táhnout pro velokost kilometr daleko. Půl hodina za 10 a hodina za 20 plus každá další za 30 by donutila lidi tam stavět opravdu jen když to je třeba a ty co místo potřebují ho na tu chvilku najdou. Momentálně to je tak, že policie zabere jednu stranu autama a radnice druhou a lidi můžou jít do háje :-)))
|
placené stání1. signální | 27.2.2009 14:48:11
ferda: Hele Ferdo, co když si půjdu nakoupit s tisícikorunou? Ty tam budeš stát a rozměňovat mi? Hmmm, borec na konec!!!
|
Reakce na diskusi
Dan Ramzer | 2.4.2008 11:12:29
Děkuji všem, kteří vyjádřili svůj názor. Stávající dopravní řešení v ulici ČSA je výsledek procesu a kompromisu, kdy město, jako majitel a správce komunikace, muselo respektovat zájem vlastníka přilehlé nemovitosti. Parkování v centru je ve špičkách (dny výplat, páteční odpoledne a sobotní dopoledne) problém. Parkovací místa v jiných, centru dosažitelných, částech města však v těchto dobách zaplněna nejsou. Stavební řešení ulice ČSA čeká na realizaci rekonstrukce náměstí. Minulé řešení umožňovalo parkování maximálně 6 vozidel. Se živnostníky jsme se spojili a snažili jsme se důvody změny vysvětlit. Je však jasné, že podoba a dispozice historického centra města definovaná v průběhu několika staletí nemůže bez nutných omezení pojmout stávající dopravní ruch.
Dan Ramzer, starosta
|
Reakce na diskusi Jirka | 2.4.2008 19:20:57
Dan Ramzer: moc tomu nerozumím, znamená to tedy, že který koliv vlastník nemovitosti si vzpomene a podá si žádost, tak jeho ulice bude označena zákazem ? Ty přilehlé ulice jsou jen pro vaši informaci plné taky a parkování tam moc snadné není ... jen pro vaši informaci .))
|
|
Reakce na diskusi taky JIrka | 2.4.2008 19:47:21
Dan Ramzer:Já si myslím, že ta ulice Míru, která vede z náměstí na Liberec je daleko více ucpaná. Takže kdyby platily ty důvody, které jste uvedl, tak by tam byl taky Zákaz zastavení. Akorát je problém, že tam by potom nemohl parkovat Dočekal,že?
Takže by snad měl být pro všechny ulice stejný metr. Nebo to je opravdu tím Dr.Zverkou?
|
parkování
AAA | 31.3.2008 9:59:54
Věc má dvě stránky. Klidne dejte po celém městě zákaz zastavení kdekoliv, ale to by mě zajímalo k čemu to bude. Lidé prostě budou do obchodů jezdit auty a budou před těmi obchody, restauracemi parkovat, to prostě budou a nezabrání jim v tom ani zákaz na každém parkovacím místě. Pravda, možná pak budou vidět ty opravdu privilegované osoby, kterým dává jejich moc právo parkovat kdekoliv (že ...), ale nepřispěje to k vytlačení dopravy z centra. Taky dejte zákaz zastavení do celé Husovy ulice od "Autoopravny" až k poště. Každej expert, kterej jede ráno do práce si jde cigára a pivo koupit do bufetu naproti bývalé GEMoney Bank a zaparkuje si prostě před prodejnou a nikdo nalší už Husovkou k poště neprojede. A ty hrozná auta co parkují podél paneláku nad bývalým Malým? To je hrůza že? Samý kamion a za chvíli tam bude vrakoviště, že? A tak bych mohl pokračovat. Nakonec by mohlo být za městem jedno parkoviště, kde by měl celý Frýdlant auta, aby naši pracovití zloději nemuseli jezdit po okolí, ale mohli si pěkně to které auto vybrat na parkovišti, že? Druhá stránka věci je, že si prostě každý musí zastavit v křižovatce, v úzkém místě, na přechodu, na chodníku, prostě kde se mu to hodí. Ne on nemůže zaparkovat v ulici mimo hlavní tah, prostě musí stát tam kde je nejméně místa, nemůže udělat pěšky ani krok. Navrhuji, vyjde to levněji a bude to učinnější, ať město koupí starou V3Sku nechá ji dobře pojistit a prostě ty auta která budou parkovat tam, kde nejvíce překážejí bude systématicky demolovat, jinak se to lidi nenaučí. Takovej pěkně vodřenej bok bez viníka, když blbec stojí na Nábřeží před potravinami udělá svoje a je to "skooroo" zdarma.
|
parkováníferda | 1.4.2008 8:29:25
AAA: není tak jednoduché, máš lidi blbé a tupé. Samo že když potřebuju popadnout jedny cigára tak nepostavím auto na parkoviště a nepošlapu půl km když přibrzdím a jedu. Že se to začne dělit na ty co jsou si rovni a rovnější, no co, bylo to tak vždy a taky bude. Jsme lidi a taky se tak chováme, takže se přeci jen lépe dává pokuta nějakému buranoj z neználkova než někomu koho znám a nebo kdo mě nakope příště do ..... :)) Máte značku, můžete jí maximálně v noci pravidelně demolovat když se bojej ty hlídači na ulici, ale nesměj vás lapnout potvory stojí asi trojku jena :))) No a když tam zůstanou tak testovat kdo je rychlejěší, jestli prodavač nebo ten hlídač :-)))
|
parkování
Jirka | 29.3.2008 19:28:02
Ono to není zase tak špatné, když vezmu v úvahu že Frýdlant je už skoro "velkoměsto", tak můžete bejt rádi že ještě neplatíte za průjezd touto atrakcí :)) Přiskáčete do tohoto města a máte tu nádhernou možnost se zdarma projet po místním tankodromu, třebas ulici od nemocnice ke gymplu plně doporučuji, je naprosto perfektní pro simulaci jízdy tankem :)) Až vás toto přestane bavit se můžete vrhnout do tohoto města na nákupy. Bohužel na sebe tam moc toho nekoupíte, je to jedna velká tržnice cizojazyčných pouťových prodejců. Super kvalita, sluší pane, dám slevu :))) Zastavit můžete v podstatě kdekoliv, parkoviště u pošty je narvané, tak doporučuji si přivstat, ale zatím než prodají ten barák banky co k němu patří i dost parkovacích míst to jde. Jinde se moc parkovat nedá, náměstí zavřeli, kolem je zákaz na zákazu a ulice úzké. V postranních uličkách narazíte brzo na to, že nesplníte požadovanou šířku silnice pro možné zastavení, tak doporučuji na tuto pou´t sebou vzít metr:)))
Co dodat, díky radní že se o nás tak staráte a jsem docela rád že mám dům trochu od centra. Možná by pomohlo zavést placené parkovací místa včetně těch u radnice, které zabíráte aby bylo všem stejným metrem měřeno a bude klid. Karty pro lidi kteří tam mají dům a máme to super velkoměsto se vším všudy. Když už z toho děláte matějskou, tak se vším všudy .)))
|
parkovánítaky Jirka | 29.3.2008 20:39:17
Jirka:Jak má normální člověk zastavit na náměstí, když z jedné strany parkují od rána samí policajti, a z druhé strany samí úředníci. To by se z toho jeden po...l.
|
| |
parkováníJirka | 30.3.2008 20:16:09
taky Jirka: poradím ti :))) musíš tam letět hodit auto hned ráno a pak to jít dospat než otevřou krámy :)))
Ale nechápu že třebas není povoleno zastavení v dobách kdy je po krámech zavřeno, to už tam není skoro provoz a dost by to ulehčilo život těm co tam maj bohužel i dům v kterém bydlej. Je znát že ten zákaz tam dal někdo kdo myslel na lidi :))
|
Parkování
Lucie | 29.3.2008 18:21:42
Zajímalo by mne, jakým způsobem budou kontrolovat, zda auto zásobování tam stojí právě 15 minut. To tam budou městští (?) strážníci stát se stopkama v ruce? Navíc si myslím, že když nějakému obchodníkovi přivezou zboží, tak 15 minut nemusí stačit:-)
parkování
Pája | 29.3.2008 17:05:25
Souhlasím,parkovacích míst tu je nedostatek,co teprve když dorazí kolotoče!Zároveń souhlasím s tím,že v místě této jednosměrky musím opravdu dávat pozor,nejen jestli se vejdu mezi auta zaparkovaná vlevo,ale i na chodce kteří si myslí,že je tu pěší zóna a kráčejí oběma směry jak se jim zachce!Pro chodce pravidla neplatí?Kolotoče si postavte na plac u kempu a na parkoviště u pošty zakreslete lepší značení,ať je celé dostatečně využité.Tak pa Pája.
parkování
Lucie | 28.3.2008 12:52:34
Nechápu rozhořčení. Frýdlant je jedno z mála měst,kde je zadarmo parkovné. Kolikrát se stává, že ulicí ČSA od náměstí nejde ani projet. Přitom stačí zaparkovat u pošty a těch pár kroků dojít pěšky. Zkuste si třeba v Liberci zaparkovat v centru hned vedle vašeho oblíbeného obchodu.
|
parkováníjirka | 28.3.2008 13:20:34
Lucie:Tady jsme ale ve Frýdlantu, Liberec mě nezajímá. Proč by se nemohlo parkovat v jednosměrné ulici, kde se vždy parkovalo. Kvůli jednomu člověku znepříjemnit život desítkám jiných lidí. Někdo by měl přiznat chybu a předělat to!!!
|
|
parkování1. signální | 27.2.2009 14:59:43
Lucie:Tak se přestěhuj do LBC, když je tak super.
|
parkování
Anonymous | 28.3.2008 12:26:26
to jste ještě nepochopili, že ve Frýdlantě jsme si rovni a rovnější!!!!!!!!
Naší chytří radní a spol.
Jirka | 28.3.2008 7:51:59
Kvůli tomu, že si pan doktor Zverka písknul, se všichni na radnici posadili na zadek a vzali nám další parkovací místa.
Zásadně s tím nesouhlasím a doufám že i další občani města projeví na těchto stránkách tvrdý nesouhlas s tímto postupem. Za chvíli budeme parkovat jen u zámku(možná).
PS. Já taky chci, aby mí u baráku nestály auta, takže si podám také nějakou žádost.Jsem zvědav, jestli i v mém případě na takovou blbost někdo přistoupí. Ale pozor, nejsem doktor!!!
parkování
Renata | 27.3.2008 23:17:03
Tak to by mě zajímalo proč se zde již nesmí parkovat.Máte pocit že máme ve Fdl.dostatek parkovacích míst?Já teda rozhodně ne!!!